+371 67 815 427
Seko mums:

  • Būvniecības projektu vadītājs/-a

    GALVENIE PIENĀKUMI:

    Nodrošināt kvalitatīvu būvniecības projekta vadīšanu, koordinēšanu un kontroli:

    • Sadarbība ar pasūtītājiem, projektētājiem un citām būvniecības procesā iesaistītajām pusēm;
    • Projekta laika grafiku plānošana un koordinēšana;
    • Būvobjekta budžeta izpilde un kontrole;
    • Apakšuzņēmēju atlase, pārrunu veikšana un līgumu slēgšana;
    • Būvniecības projekta komandas vadība;
    • Darbu nodrošināšana saskaņā ar tehnisko projektu;
    • Darba izpildes kvalitātes būvobjektā virsuzraudzība;
    • Izpildīto darbu atskaišu precīza un savlaicīga sagatavošana.

    PRASĪBAS KANDIDĀTIEM:

    • Atbilstoša profesionālā vai augstākā izglītība;
    • Pieredze 3.kategorijas ēkas būvniecības projekta vadīšanā, darba apjomam sākot no 3 milj.;
    • Spēcīgas argumentācijas un pārrunu vadības prasmes, augstu stresa noturību un pieredzi komandas vadībā;
    • Augsta atbildības sajūta un spēja patstāvīgi organizēt savu laiku, kā arī prasme noteikt prioritātes;
    • Teicamas prasmes darbā ar datoru MS Office, prasme lasīt, orientēties AutoCAD;
    • Teicamas latviešu, vēlams angļu valodas zināšanas.

    Atalgojums sākot no 3600 EUR (bruto) mēnesī, motivējoša bonusu sistēma.

    Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks izvirzīti atlases intervijām.

    Pieteikties
  • Biroja administrators/-e

    SIA "Selva Būve" aicina darbā biroja administratoru! Ja esi organizēts, komunikabls un atbildīgs, pievienojies mūsu komandai. Tavs galvenais uzdevums būs nodrošināt biroja ikdienas darbu, veicot administratīvos pienākumus, koordinējot informācijas plūsmu un atbalstot kolēģus. Mēs piedāvājam dinamisku darba vidi, profesionālas izaugsmes iespējas un draudzīgu kolektīvu.

    GALVENIE PIENĀKUMI:

    • Ikdienas biroja administratīvā darba organizēšana;
    • Informācijas aprites koordinēšana;
    • Lietvedības dokumentu sagatavošana, reģistrācija un arhivēšana;
    • Prezentāciju sagatavošana, sociālo tīklu administrēšana;
    • Biroja mājīguma sajūtas radīšana, organizatoriskie darbi, sadarbība ar piegādātājiem;
    • Biroja viesu laipna sagaidīšana un uzņemšana, lietišķo tikšanos un sapulču organizēšana;
    • Atbalsts uzņēmuma vadītājam un biroja darbiniekiem nepieciešamās informācijas apkopošanā;
    • Līdzdalība pasākumu un dažādu iniciatīvu organizēšanā.

    PRASĪBAS KANDIDĀTIEM:

    • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība ;
    • Pieredze administrēšanas un mārketinga jomā;
    • Zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā;
    • Spēja strādāt komandā, precizitāte, augsta atbildības sajūta, analītiskās spējas;
    • Spēja noteikt prioritātes, prasme ātri un efektīvi organizēt savu darbu;
    • Prasme strādāt ar Microsoft standarta programmatūru, dokumentu vadības sistēmām un biroja tehniku;
    • Sociālo tīklu (Facebook, Linkedin u.c.) tehnisko instrumentu pārzināšana un spēja lietot profesionālā līmenī.

    Atalgojums sākot no 1300 - 2000 EUR (bruto) mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai.

    Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks izvirzīti atlases intervijām.

     

    Pieteikties